Bükfürdőn Fortuna jóvoltából voltunk





Alapvetően játékos kedvű vagyok és szerintem a lányok is azok. Szeretünk részt venni pályázatokban, játékokban, versenyekben mert hisszük, hogy aki mer az nyer. Eszti legnagyobb sikere minden nap a szemünk elé tárul, ahogy belépünk a kicsik szobájába. Ott van ugyanis az álomszép, kézi gyártású szőnyege amit ő tervezett. Aztán ott van az a nagy montázs a falon amit én készítettem amikor gyerek szállodaigazgató lehetett a Hotel Atlantisban gyereknapon. Mindig mosolyogva nézünk a képre. Vagy a másik montázs a másik falon ami Hanna gyerekszínész időszakára emlékeztet. Két évad a Magyar Színház színpadán egy zenés, éneklős, beszélős színdarabban nem semmi. Ez előtt a kép előtt is gyakran elidőzünk. Noémi népdalversenyen elért arany okleveleit is szívesen nézegetjük.
Én szeretek beküldeni nyereménycetliket is és elég gyakran rám mosolyog a szerencse. Így nyertem nemrég egy menő táskát az Éva Magazintól meg egy Media Markt vásárlási utalványt is. De volt már, hogy egy fogadáson én nyertem a fődíjat, egy MÁV nosztalgia utazást. Igen, sokszor nyerünk. Sajnos a lottó ötösre még várni kell de felért egy hármas vagy négyes találattal az a nyeremény, amit egy facebookos játéknak köszönhetően kaptam és aminek köszönhetően az őszi szünetünk nagyon kellemesen telt el.

Történt ugyanis, hogy a bükfürdői Hotel Caramell egy játékot indított mert így promótálta, hogy nemsokára egy prémium szárnnyal bővül a szállodájuk. Mivel pont szembe jött velem a válasz, gyorsan bepötyögtem a megfejtést aztán mentem tovább a dolgomra. El is feledkeztem az egészről, amikor jött az e-mail, hogy "Kedves Ágnes! Gratulálunk, ön nyerte meg a szállodánkba szóló pihenést.." Nagyon örültem neki és már csak azt kellett lelevelezni, hogy mennyit kell fizetnünk azért ha a három lányunkat is magunkkal szeretnénk vinni.


Így tölthettük a Hotel Caramell-ben az őszi szünet egy részét és el kell hogy mondjam nagyon kellemesen. A hotel kutyabarát, ami nekem kicsit bizarr de egy két, fegyelmezett, gazdival sétáló kutya látványától eltekintve nem tűnt fel semmi furcsa. A szobák kellemesen tágasak és kényelmesek voltak és mindenhol levendula illat terjengett. A szobaszám mellett is egy kedves levendulacsokor köszöntötte a belépőket ami nekem különösen tetszett. A lányok nagyon élvezik ha külön szobában lehetnek. Szigorúan számon tartják éppen ki a soros, hogy a pótágyon aludjon amivel kapcsolatban néha alkudoznak, duzzognak de a végén csak megegyeznek. A következő feladat a tárolóhelyek kiosztása vagyis, hogy ki hová pakolja a ruháit a bőröndből. Ebben is hosszabb-rövidebb tanácskozás után megegyeznek, ahogyan abban is, hogy gyönyörű rendet tartanak maguk körül. Hát igen. Bevallom én szeretem elengedni magam ilyenkor de a lányok rosszalló tekintetét nem bírom elviselni így én is próbálok a saját szobánkban rendet tartani.





A hotel wellness része botrányosan kicsi és mivel ottlétünkkor még nem készült el a prémium wellness, itt nem is töltöttünk túl sok időt. Mondjuk találtunk más elfoglaltságot. Először is bicikliket béreltünk a helyi tourinformnál. A felnőttek elektromos biciklit, a gyerekek pedig hagyományosat és ezzel jártuk be Bükfürdőt, méghozzá a tökéletes minőségű kerékpárútjain. Erre a tekerésre csak a két kicsi jött velünk, Hanna már a tini kornak köszönhetően külön programra vágyott, mi meg hagytuk, hogy a hotel fitness termében lötyögjön, aztán pedig a szobában nyomkodja a telefonját, filmet nézzen vagy olvasson...



Testedzésben nekünk bicikliseknek is volt részünk a tekerésen kívül, mert a buszpályaudvar mellett egy nagyon igényes szabadtéri edzőparkot alakítottak ki nemrég amit persze kipróbáltunk.

A Magyarországon egyedülálló, kristályszerkezetű, háromszintes, a legmodernebb technológiával összeállított, látványos mászó- és kalandpályát, a Kristálytornyot már érkezéskor kinéztük magunknak. A lányok nagyon szeretik ezeket az akadályokat, Eszter még nyári táborban is volt az Orczy kalandparkban, mert nem tudja megunni, szóval tudtam, hogy nem hagyhatjuk ki. A pálya minden szempontból különleges két eleme a bicikli és a pad de a többi sem szokványos, ahogy a hevederek sem. Az animátorok nagyon komoly munkát végeztek, látszott, hogy észnél vannak, kellően határozottak és szigorúak, mégis kedvesek. Az oktatás után három lányom három különböző irányba indult én meg tördeltem a kezemet, majd úgy döntöttem, hogy felmegyek arra a nagyon magas padra, hogy ott élvezzem a csendet és a kilátást, ott legalább nyugalmam lesz. Így is lett és nagyon büszke voltam magamra, hogy csak kicsit remegett a lábam és még élveztem is azt a pár lépést de a legjobban persze az utána kapott elismeréseket.








Az óriás hintára azonban rá se bírtam nézni. Nem úgy a vagány lányaim, akik kikönyörögték, hogy hagyjam őket. Előzetesen kikérdeztem minden várható és váratlan eseményről az animátort és úgy döntöttem mehetnek. Őrület! Őrület volt látni, hát még átélniük. Egy pillanatra megállt mindenki és nézte őket. Itt viszont Zoltán lett a nap hőse, akinek a páratlan szám miatt muszáj volt beülnie.




Bükfürdő másik, viszonylag új nevezetessége az az installáció, ami ha közelebb lenne biztosan mindennap elmennék, belefészkelném magam és olvasnék vagy csak csukott szemmel üldögélnék. Ez egy fémvázból készített műalkotás ami az alkotó (Nagy Csaba iparművész) elképzelése szerint a természettel, a vízzel és a környezettel harmonizál és úgy hívják Organikus Pont. Na ebbe a gombócba ültünk be és próbáltam rávenni a családot, hogy maradjanak csendben és hallgassák a természetet de valamelyikükből mindig kipukkadt a nevetés és persze bohóckodni kezdek, szóval esélyem se volt relaxálni. Az installáció egyébként a környéken honos mesterségre a kosárfonásra asszociál, szóval alaposan átgondolt. Tényleg nagyon tetszett, ahogyan a Kneipp pálya is (egyszerűbb nevén mezítlábas park), amit ugyan most vastagon beborított az őszi falevél de itt-ott előbukkant a talaj ami elvileg masszírozta a talpunkat.






Szóval jó kis hely Bükfürdő, a Caramell hotel miliője is nyugtatólag hatott ránk, fürdőbe pedig Sárvárra ugrottunk át, úgyhogy köszönjük Fortunának a lehetőséget és ígérem továbbra is megmaradunk játékos kedvűnek és a lányok is tudják már, hogy aki mer az nyer.


Ha nem akarsz lemaradni a lábnyomokról, lájkold a facebook oldalamat is! Itt: https://www.facebook.com/labnyomok/?fref=ts



You Might Also Like

0 megjegyzés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes