Miért szeretnek?




Eszter és Noémi, imádott óvó nénijük titkos segítségével felsorolták miért szeretnek. A szívekben lévő mondatok annyira őszinték, hogy szinte hallottam hangjukat miközben bepárásodott szemmel az óvoda öltözőjének padján olvastam.A képen saját magamat véltem felismerni, meglehetősen dizájnos szerelésben. Azt is kitaláltam melyik mondat melyik ikerlányomtól származik de azért ezt a biztonság kedvéért itthon leellenőriztük. Boldogan nyújtották karjukat, hogy "Ezt én mondtam!" , "Ez az én mondatom!"
Csodaszép, megható, kedves szülinapi ajándék, amely azonnal szép képkeretbe és persze a falra került.

Íme, a felsorolás, amiért Eszti és Noncsi szeret.

Mert megkeresi a cicás bugyimat.
Mindent megtesz, amit mondunk.
Finomat főz nekem!
Megtanít számokat rajzolni!
Beenged az ágyába!
Hosszú meséket olvas!
Megengedi, hogy az udvaron játsszak.
Ha megeszek valamit, ad nekem cukrot.





You Might Also Like

9 megjegyzés

  1. Nagyon boldog szülinapot kívánunk!

    Meiszter család

    VálaszTörlés
  2. Nagyon boldog születésnapot kívánunk!
    :)
    Ettől szebb ajándékot kívánni sem lehetett volna a lányoktól...
    Most legalább megtudtad, hogy MIÉRT is szeretnek!
    :D
    Nálunk azt tartják számon, hogy aznap hányszor veszekedtem velük, de kíváncsi lennék én is a miértekre!
    :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szep lett a meglepijuk,es hat nagyon csodas emlek is lesz majd ha nagyok lesznek.Persze hogy a melto helye a falon kell legyen bekeretezve.Anya gondolom nagyon meghatodtal.Nagyon boldog szuletesnapot kivanunk mi is neked.
    puszika, Izabella

    VálaszTörlés
  4. Boldog születésnapot!!
    Marcsi

    ui:én például azért,mert mindig jó ötleteket kapok.....

    VálaszTörlés
  5. Boldog Születésnapot Kívánunk!:-)))

    VálaszTörlés
  6. Még nagyon sok, hasonlóan boldog születésnapot kívánok (és kíváncsian olvasom majd nyugdíjas koromban az unokáid felsorolását is, mert biztosan lesz)! :)))

    VálaszTörlés
  7. Megható ajándék, igazán szívhez szóló, és megőrzendő...
    Nagyon boldog születésnapot!
    Ildikó

    VálaszTörlés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes