Címlaplány

Hanna a tudtom nélkül belemászott majdnem minden XVI. kerületi lakos postaládájába.
Éppen anyuhoz csengettem be, amikor az egyikből kikukucskált. Először nem tűnt fel, hogy ő az. Milyen helyes kislány gondoltam és lapozni készültem.
-De hiszen ez az én Hannám! -kiáltottam fel! Mit keres az Itthon magazin címlapján? Közelebbről megnéztem és rájöttem, hogy a kép a Varázsoviban készülhetett, a szüreti játék alatt. Ollóval éppen szőlőszemet szedeget. Nagyon koncentrál, nagyon figyel, nagyon csillog barna szeme.

Remélem kislányom sokan elmosolyodnak, ha rád néznek..



You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Biztosan:))

    Nagyon helyes a képen!

    Puszillak,
    Timi

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! Kész sztár már a lányod!:) :):) Anyukája után, persze! (Végül megtaláltam az ideális férjes cikket!)

    VálaszTörlés
  3. Nem semmi! :) Remélem, begyűjtöttetek az újságokból egy párat? :)

    Nagyon jó volt látni Benneteket tegnap, köszönjük a látogatást! Remélem, még sűrűn megismétlitek!

    Puszi Nektek!

    Vivien és családja :)

    VálaszTörlés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes