Apa is csak egy van






"Hanna! Tudod, ma van apák napja. Emlékszel hová rejtetted el az ajándékot, amit együtt készítettünk? Igen, szerintem is a "ma hagyunk aludni" kuponnak fog örülni a legjobban. Ilyet mindhármotoktól kap. Lehet, hogy sajnálni fogja, hgy csak három lánya van...
És mondd csak Hanna. Mi az, amit csak apával jó csinálni? Például fürdés előtt a bordásfalhoz hasonlító törölköző szárító fűtőtestre fel- és lemászni.
Autómosóba is együtt a legjobb menni. Meg persze sakkozni, SOLOzni is jó vele.
Ő a legjobb űrhajós kiképző a világon és persze csak úgy igazi a mutatvány velünk ha közben te olyanokat kiabálsz, hogy "Vigyázz! Leesik! Most evett! Jaj rossz nézni"
Szeretem ha a füvet nyírja, mert én is tologathatom mellette a játék fűnyírómat.
Minden reggel ő visz oviba és észrevettem, hogy ő a legszórakoztatóbb apuka az öltözőben is. Sosem azt hajtogatja, hogy "siess már kislányom, elkések, öltözz már, gyorsabban, ne beszélj annyit", hanem viccelődünk vagy fontos dolgokat beszélünk meg. Ezt például nagyon irígylik tőlem a gyerekek. Mindig megnevettett. Téged is tudom. Egyszer azt mondtad, hogy fontos, hogy az embernek, akit szeretsz jó humora legyen. Ti sokat nevettek.
Olyan jól magyaráz. Bármit megkérdezhetek tőle. Sokkal türelmesebben tanít,mint te.
Matekra is csak ő taníthat, tudom, hogy te is csodálod apát, hogy tud ilyen jól számolni. Találtál egy idézetet George Herberttől, ami úgy szól, hogy "Egyetlen apa felér száz tanárral.", ami szerintem is így van csak azzal a különbséggel, hogy az enyém ezerrel is felér. Sőt millióval. Sőt ezer százzal. Van ilyen szám? Majd megkérdezem tőle.
Szeretem, amikor apa olvassa az esti mesét, mert aranyosan tudja utánozni a mesehősök hangjait. Diavetítésnél is vicces. Néha bábozni is szokott nekünk, jaj az annyira jó mulatság.
Hamburger sütésben és tejbegríz főzésben is verhetetlen. Tudom, hogy ez nem azt jelenti, hogy jobban főz nálad, nem kell megsértődni. Jaj anya, ne már. Téged is szeretlek de ma apák napja van. Jó hogy van apukám. Tudom anya, a tiéd már nem él. Apáé is a csillagokban van. Szeretem amikor mesélsz róluk. Akkor azért kicsit olyan, mintha mégis itt lennének velünk...
Nekem apa, neked Zoltán. Mindketten nagyon szeretjük. Ja és a kicsik is. Észrevettem milyen büszke ha hármunkkal sétál. Szerinted örül, hogy mi vagyunk a kislányai? Biztosan, hiszen ha nem lennénk, ma nem mondhatnánk neki, hogy Boldog apák napját apa!

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Ágnes, alig találok szavakat! Olyan szépen írtál! Ez, hogy Hanna szájába adtad a szavakat, még hitelesebbé teszi az egészet!
    Boldog apák napját Nektek és mindenkinek!:)
    Puszillak: Edith

    VálaszTörlés
  2. Még valami, ami abszolút nem tartozik ide. Bármennyire is különbözőek ikrecskéid, sosem tudtam megkülönböztetni őket. Mostanra viszont már annyira nyilvánvaló lett, hogy melyik melyik!
    A második képen pedig az is kiderül, hogy Eszter inkább Zoltánhoz, Noémi meg inkább Rád hasonlít. Hanna pedig jó keverék Kettőtökből. :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Annyira megható ,teljesen elérzékenyültem! Boldog apák napját!

    VálaszTörlés
  4. Na, ebbol most tanultam, hogy nem olvasok ilyen bejegyzeseket a munkahelyemen. Most magyarazhatom mindenkinek, hogy miert pityergek... :)

    VálaszTörlés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes