Szappanbuborék


Nemrég egy keresztény szellemben működő, édesanyákat tömörítő szervezet az Anyai Szívek - vagy eredeti nevén Hearts az Home csapata, megkérte a levelezőlistáján lévő anyukákat, hogy pár sorban írják le miért jó, hogy édesanyák. Leírtam. Gondolataimat egy vidám reggeli nap ihlette. Idemásolom, hogy ne vesszen el , meg azért is, mert kedves szavakat kaptam érte. Más kérdés, hogy nem ezzel az írásommal nyertem el a díjat, hanem egy másikkal, amit a babanaplóba is lejegyeztem korábban. Annak a címe "kávé habbal". De most inkább szappanbuborék:

"Örülök, hogy édesanya vagyok, mert felnőttként is fújhatok szappanbuborékot. És amíg a buborékok, szállnak és hallom kislányaim gyöngyöző kacagását, hálát adok a Jó-Istennek, hogy van, aki elkapdossa a szivárványszínű gömböcskéket. Ők azok, akiktől nap, mint nap tanulok és kapok valamit. Figyelmességet, türelmet, rendszerességet, szeretetet, jókedvet és azt, hogy a világ pici dolgai, egy pitypang vagy egy kicsiny hangya is sokszor elég ahhoz, hogy örüljünk az életnek. Remélem , hogy soha nem pukkad ki a szappanbuborék.."

www.anyaiszivek.hu
www.hearts-at-home.com

You Might Also Like

0 megjegyzés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes