1 ÉVE ....


..ilyenkor már tudtam, hogy egészséges kislányaim születtek. Hallottam hangjukat, láttam maszatos kis arcukat. Sírtam. Ahogyan most is, ahogyan ezeket a sorokat írom. Mert még mindig nem fogtam fel, hogy mekkora csoda történt velünk. Hogy egyszerre két kislányom született és hogy egyszerre három kislányomtól kapok mosolyt, ölelést.
Ma egy éves Eszterem és Noémim. Este megünnepeljük őket és magunkat. Hanna szerintem már készíti a meglepetés, ajándék rajzokat testvéreinek, akikkel mostanra kötött igazán jó barátságot, hiszen lehet gyömöszölni őket , versenymászást, tapsikolást vagy ki tud nagyobbat és hosszabban sikítani játékot játszani velük.
Vasárnap pedig emlékezetes, vidám, bohókás szülinapi partit rendezünk tiszteletükre. Jó alkalom arra, hogy a nekünk kedves emberekkel együtt legyünk. Ahogyan a meghívó szövegében is állt: Dupla torta, Dupla móka! Eszter és Noémi 1 éves lett!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes