Ikertalálkozón voltunk


A program előtti napon nyomta kezembe az Ikertalálkozóról szóló felhívást Zoltán, mondván menjünk ki Szigethalomra, lesz sok gyerekprogram, Hannának ugrálóvár, nekünk lángos és sok sok sorstárs, ikres anyukák, apukák.
Másnap gondosan kiválasztottam a lányok ruháit, valahogy éreztem, hogy egy ilyen eseményre illik egyformába öltöztetni őket. Ezután következtem én, azaz megpróbáltam sminktudásom legjavát bevetni annak érdekében, hogy ne a fáradt, lestapált, meggyötört anya benyomását keltsem. Amikor mindezzel készen voltunk indulhattunk is.
A találkozó ötlete egy vállalkozó kedvű férfi agyából pattant ki 7 évvel ezelőtt. Azóta minden évben ezidőtájt várják az ikreseket. Aranyos, kedves program volt tele meglepetéssel, hogy csak egyet említsek, a vidám nyugdíjasok által sütött 50 ft-os palacsinta.
Természetes, hogy itt mindenki szóba elegyedik a másikkal, tapasztalatot oszt meg vagy éppen eszmét cserél. Zoltán szerint ilyen lehet egy VW bogár találkozó is. Nem tudom, mert nekünk sose volt olyan autónk de tény, hogy itt is van egy szerelem, ez pedig a dupla babázás öröme. Hatalmas élmény volt a 80 és 90 éves ikernénikkel való beszélgetés, utóbbiak a kislányok lábára egy egy puszit leheltek. Remélem szerencsét hoz.
Hierarchia azért megfigyelhető. Első helyen az egypetéjű ikrek állnak, őket követik az egynemű, de kétpetéjű ikertestvérek és a sor legvégén a kétnemű ikrek állnak. A képzeletbei trónon persze a hármasikrek foglalnak helyet, találkoztunk is ilyen családdal, apuka meseszép 3 kislánnyal sétált jogosan büszkén.
Az ikerinduló, csacska, de annál igazabb szövege alatt valahogy egyikünk se tudta visszatartani könnyeit. Se Zoltán se én. Nem értettük miért, mindenesetre a bébiételes üveg fölé hajtottam fejemet és imitáltam az etetést miközben potyogtak a könnyeim.
A szöveget itt megnézheted te is: http://www.ikertalalkozo.hu/indulo.htm
Mindeközben természetesen nem feledkeztünk meg Hannáról sem, sőt ha lehet neki nagyobb figyelmet szenteltünk, mint a babáknak. Féltem, hogy kívülállónak érzi magát de szerencsére nem érdekelte semmi csak a körhinta és az ugrálóvár meg az, hogy büszke arra, hogy nem egy, hanem kettő tesója született és nagyon jó, hogy lányok, mert hatalmasakat fognak játszani és persze veszekedni is ha nagyok lesznek. Alig várom.....

You Might Also Like

0 megjegyzés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes