10 hónaposak lettek


Én nem tudom más hogy csinálja de én csak akkor tudok normális és esetleg még szórakoztató bejegyzést írni, ha teljes nyugalomban tehetem. Most, hogy ovis szünet van ez szinte teljességgel lehetetlen. Hanna 2 percenként hív valamiért és 1 percenként szeretne megosztani velem valami halaszthatatlanul fontos dolgot um. ki a magyar hangja Thomas a gőzmozdonynak és, hogy kitörött a ceruzája hegye de nem baj, mert kihegyezi csak az a baj, hogy lepotyognak a forgácsok ..és sorolhatnám. Csicsereg és csicsereg és én próbálok érdeklődő, csodálkozó, együttérző lenni.
De most szeretném leírni adatszerűen Eszter és Noémi jellemzését, mert 10 hónaposak lettek, lassan szervezhetem a szülinapjukat és még nem jegyeztem le a fontosabb fejlődési szakaszokat. Hanna pocakje tele, reggeli megvolt, most mesét néz, mert már most elviselhetetlen a hőség kinn, jobb a hűs szobában.

Kezdem:
Noémi húsos, hurkás, masszív baba. Legutóbbi méréskor 9.40 dkg-ot mutatott a mérleg.
8 hónapos korában bújt ki foga alul, mára 3 fogacskával büszkélkedhet és ezzel a hárommal harapdálja ágya szélét. 9 hónaposan felállt, amin annyira nem lepődtem meg, mivel egészen kicsi korában is fitogtatta hasizmát és kettőjük közül ő volt mindig az izgágább, mozgékonyabb baba.
Noémi szó nélkül elalszik ha álmos. Fejére borítja kedvenc alvó rongyikáját és kis fészkelődés után már alszik is.

Eszter szuper hajlékony, rendszeresen látható angolspárga vagy sima spárga pozicióban. Ül és mászik. Mióta ő is mobil lett, előjött belőle a rejtett agresszivitás. Előszeretettel veszi ki huga kezéből a játékokat és semmilyen eszköztől nem riad vissza a cél érdekében. Korábban ő volt az áldozat, mivel Noémi már javában mászott, amikor Eszter még csak forgott, így természetesen Noémi kaparintott meg minden fontos tárgyat elsőként. Eszter sírása elviselhetetlen. Talán nem kéne ezt mondanom saját gyerekemre de komolyan fülsértő tud lenni ha igazán belekezd. Hisztisebb, akaratosabb és a napközbeni elalvásnál is sokkal több vele a gond.

No itt folytatom..mondom, hogy nem megy ez nekem ha itthon vagyok 3 gyerekkel. Hanna hív (Anyaaaaaaaaaaaaa, gyereeeeeee..mutatok valamiiii nagyon érdekeset) , Eszter már türelmetlenül kiabál (ez azt jelenti, hogy gyere már és azonnal vigyél le a játékaimhoz és különben is szomjas vagyok és hogy képzeled,hogy 2 percnél tovább hagysz sírni) és Noémi is sikítozik (ez azt jelenti, hogy állok édesanyám, nézzél már meg!) Folyt köv.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes