Másfél éves


Elesett Hanna és igazi bibi keletkezett a térdén. Így aztán jó nagy kötést tettem rá, amit módfelett élvezett, mivel csak így tudtam megóvni a homoktól és egyéb kórokozóktól amit térdeplés közben szedett volna össze. Szolidalitásból én is bekötöttem a térdemet, a sarki boltba is így mentünk el...persze, hogy sajnálkozott bárki aki látott bennünket.
De nem ez a fő hír, hanem az, hogy Hanna másfél éves lett. Túlontúl önálló és akaratos de bármit elér ha hatalmas cuppanós puszit ad a karomra, arcomra, nyakamra. Puszit ad a babáinak, élőben és a fényképen látott ismerősöknek, a macinak, a pacinak...Erről eddig elfelejtettem beszámolni pedig a legcsodálatosabb érzés a világon egy ilyen nyálas kis puszi. Nem fukarkodik vele, ha találkoznál vele te is kapnál.

A képen a lenti fürdőszoba zuhanykabinját teszteli. Reméljük tényleg törésbiztos.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes