Pörgés


nyhének nem mondható gyomorrontásunk és az ünnepnapok következtében, Hanna meglehetősen sok időt tölthetett a családdal (értsd apa-anya együtt és egyszerre). Talán ennek köszönhető, hogy kialakult Hanna és apukája között az oly régen áhított extra szoros apa-lánya kapocs. Hanna rajongással néz Zoltánra, hozzá szalad minden új szerzeménnyel és én kezdek kicsit féltékeny lenni. Velem ugyanis elkezdett a maga módján feleselni, megsértődni, hisztizni. Bizony előbújtak Hannából ezek a tulajdonságok is és azon kapom magam, hogy sokszor titokban az erről szóló nevelési könyveket lapozgatom.
Véletlenül vettem egy csomag Up and Go pelenkát ami kifejezetten örökmozgóknak ajánlott darab. Hát én nem tudom...most valóban ennyivel kényelmesebb viselet vagy benne van valami bőrön át felszívódó gyerek-turbósító szer...mindenesetre Hanna tripla sebességgel pörög. Akik ismerik apukáját azok nem csodálkoznak ezen, nekem viszont akkor is gyors ez a tempó. Egymástól független vélemények szerint is kivételesen jó mozgású Hanna. Én is észrevettem..
A zipzáras ruhákat már régen kerülöm, mert Hanna egy pillanat alatt megszabadul tőlük de, most komolyan el kell gondolkodnom azon, hogy pulóverek helyett mit adjakl rá, ugyanis ha nagyon unatkozik, egyszerűen ezeket is leveszi magáról.
Sebaj, itt a tavasz....mire a bodyját is megtanulja egyedül levenni, már a nyár is ideér, addigra pedig már házunk kertjében pucérkodhat. Hamarosan költözünk, de ez már egy másik fejezet.

A képen, Hanna kakaóscsiga evés utáni állapota látható..

You Might Also Like

0 megjegyzés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes