Hajas baba


Nos itt vagyok és bár ihletem nincs mégis megpróbálom a sok-sok vidám percet megosztani veletek, amikkel Hanna ajándékoz meg bennünket napról napra.
Most békésen alszik, az Aludj jól gyermekem című sikerkönyv receptje bevált, amit rajtam is észrevehet a kételkedő, hiszen ennek (és persze kozmetikusomnak) köszönhetően kisimult lett arcom. Éppen ma saccolta koromat 23 évesnek egy úr, miközben mindenki tudja, hogy éppen tíz évvel vagyok több... No de nem magamról akarok írni.
Hanna kicsit másképp mosolyog, mint eddig, mert rájött, hogy ezzel a mosollyal bárkit levesz a lábáról. Összehunyorítja szemét, kicsit grimaszol, igazi huncut mosolyt produkál.
Puszit dob, cuppant és búcsúzkodáskor az integetés is természetes már.
Szinte biztos, hogy operaénekesnő lesz, mert zene hallatán énekléshez hasonlót produkál és olyan magas hangon sikít, hogy Rost Andrea is megirígyelhetné... Dobhártyánknak kicsit fáj de még mindig mosolygunk rá.
Ha mégsem énekesnő lesz akkor alpinista, mivel egy éves kora ellenére nem fél a magasságoktól, sőt megmássza azokat. Előszeretettel mászik fel a kanapéra, a franciaágyra vagy játékdobozának tetejére.
Táncosnő is lehet, mert ahogy zenét hall, nyüjtja kezét, hogy "Mami táncolunk?" vagy ha nem vagyok elérhető távolságban akkor ő maga ringatja pelenkás popsiját.
De ami ennél is fontosabb, Hanna haja gyönyörű göndör lett. Kis csigák vannak kobakján, épp olyan fürtös baba, amilyet álmodtam magamnak, amikor még a pocakomban volt.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes